„#Busy este o lecție despre faptul că vorbele sunt ca gloanțele și că pot răni cu foarte multă ușurință. Indiferent de felul în care suntem și modul în care ne trăim viață, suntem oameni, suntem vulnerabili în fața celorlalți și sper ca oamenii să înțeleagă acest lucru. La filmări a fost foarte tare, lumea s-a distrat, a vibe-uit, a fost totul chill și natural”, povestește Emy Alupei.
Emy Alupei a adus în playlisturi single-uri precum „Vezi să nu pici”, „#Hate”, „Hannah Montana”, „Nu uita”, „FVKE”(alături de Pablo), „Fata lu’ Tony Montana”, ce au adunat milioane de vizualizări pe YouTube. În 2020 artista a decis să accepte provocarea „Survivor România” pentru a se maturiza și a se descoperi pe sine, dar nu înainte de a lansa single-ul „Obor”. În același an, Emy a lansat videoclipul piesei „Karma”, urmat de o colaborare alături de Costi, Anna Lesko, Minodora, Anda Adam și Cream pentru single-ul „Binele nostru”, ce s-a clasat pe primele poziții în Trending pe YouTube, iar câteva luni mai tărziu a colaborat cu Theo Rose și What’s UP pentru „Scandal”. De-a lungul timpului, artista a mai prezentat publicului single-uri precum „Mamă, pot!”, „Ultima dată” sau „Alien”.