Pul roșu în timpul turneului din Europa. Trupa a distribuit videoclipul cu un stream live global de la Gartenbaukino Cinema din Viena astăzi, 24 iunie. Videoclipul pentru „Sharks” a avut premiera pe MTV Live și MTVU, precum și pe panourile publicitare MTV Times Square. Regizat de câștigătorul premiului VMA, Drew Kirsch [Taylor Swift], videoclipul este plasat în Las Vegas și îi urmărește pe membrii trupei în locații emblematice din Las Vegas, inclusiv Bellagio, Allegiant Stadium, Shark Reef Aquarium la Mandalay Bay, „O” la Cirque Du Soleil și multe altele.entru a prezenta „Sharks” publicului din întreaga lume, Imagine Dragons a organizat un eveniment de premieră pe covor
După ce au făcut fotografii și au semnat autografe pe covorul roșu, membrii au apărut pe scena teatrului pentru a debuta pentru prima dată vizualul și chiar au împărtășit o previzualizare integrală a albumului pentru 700 de fani norocoși. După premieră și redare, au răspuns la întrebări din partea mulțimii timp de peste o oră.
Dan Reynolds a spus: „Cu videoclipul „Sharks” scopul nostru a fost să ne reprezentăm orașul natal în lumina pe care o merită – un oraș al pasiunii, divertismentului și artei. Mereu treaz și excentric. Întotdeauna o aventură de trăit. Ca a treia generație de cetățean al orașului, iubesc acest oraș și îi datorez succesul nostru. Ne-a susținut întotdeauna. „Sharks” aduce un omagiu orașului pe care îl numim acasă. Las Vegas.”
Stream / Download: https://umusic.lnk.to/SharksPR
Imagine Dragons a deschis calea pentru noul lor album, odată cu lansarea unei serii de single-uri, recent, care au ajuns în topuri. Până acum, „Bones” a adunat peste 121 de milioane de stream-uri pe Spotify, iar videoclipul muzical care îl însoțește a obținut peste 28 de milioane de vizualizări pe YouTube. Cântecul a intrat, de asemenea, în Billboard Hot 100. Hit-ul „Enemy” a strâns peste 1,6 miliarde de stream-uri pentru cele două versiuni (inclusiv o colaborare cu rapperul J.I.D, nominalizat la GRAMMY, din East Atlanta). „Enemy”, care a fost inclus in serialul animat „Arcane” al Riot Games, a ajuns pe locul 1 la Alternative Radio și pe locul 1 la Top 40 Radio.
Cu 60 de milioane de albume și 55 de milioane de melodii vândute la nivel global, precum și 108 miliarde de stream-uri combinat, Imagine Dragons a fost cea mai bine vândută trupă rock din anii 2010, chiar dacă erau ocupați să reinventeze genul. Cele mai importante 3 melodii rock din Billboard ale deceniul aparțineau formației – „Believer”, „Thunder” și „Radioactive”. Formată în 2009, Imagine Dragons a dezvoltat o serie de piese de bază, cu o serie de EP-uri lansate independent. Night Visions, debutul lor de lungmetraj din 2012, a intrat în Billboard 200 pe locul 2, iar piesa principală „Radioactive” a dominat Hot Rock Songs al Billboard-ului, a câștigat un GRAMMY pentru cea mai bună interpretare rock și a obținut statutul RIAA Diamond. Smoke + Mirrors, din 2015, a debutat pe locul 1 în Billboard 200.
EVOLVE, care a urmat în 2017, a câștigat o nominalizare la GRAMMY pentru cel mai bun album vocal vocal și a lansat trei hituri radio alternative nr. 1: „Believer”, „Thunder”, nominalizat la GRAMMY, și „Whatever It Takes”. Toate cele trei melodii au fost, de asemenea, printre primele 5 hit-uri la radio din Top 40, „Thunder” ajungând pe locul 1. Al patrulea album al trupei, ORIGINS, a debutat în topurile Billboard’s Alternative Albums și Top Rock Albums și single-ul „Natural” a petrecut nouă săptămâni pe locul 1 la radio-urile alternative.