we ❤️ music

Dorian Popa & Cheluţu lansează jocul “Înoată Cheluţu”

Fenomenul din online “Înoată Cheluţu” a ajuns la un nou nivel, o premieră în România. Dorian Popa, alături de casele lui de discuri, MediaPro Music & Universal Music România, lansează un joc disponibil gratuit pentru descărcare, în care utilizatorii îl ajută pe celebrul Cheluţu să înoate și să ajungă cât mai departe.

Superstarul Cheluţu, cel mai cunoscut cățel din Sud-Estul Europei, și-a lansat aplicație. Dorian Popa lansează jocul “Înoată Cheluţu”, alături de MediaPro Music & Universal Music România

Download App Store: https://apps.apple.com/ro/app/înoată-chelutu/id1563800809

Download Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.FloDev.Chelutu&hl=ro&gl=US

Pentru utilizatorii români, jocul se numește “Înoată Cheluţu”, iar pentru publicul internațional – “Frenchie The Swimmer”. În joc le putem găsi ca personaje pe cei doi protagoniști, Dorian Popa și cățelul lui, Cheluţu. Tema aplicației e de tip “casual game – runner”, cu controale ușoare, accesate prin “swipe up” și “tap”.  Aplicația dispune și de topuri online, bazate pe performanțele utilizatorilor. În plus, jocul va beneficia de update-uri în funcție de fiecare etapă din viața lui Cheluţu și / sau anotimp.

Dorian Popa a lansat proiectul “Înoată Cheluţu” în vara anului 2020, care a devenit un mare succes în primele ore de la lansare. În mai puțin de 8 ore, Cheluţu și Dorian Popa au ajuns pe prima poziție în YouTube Trending, un record foarte greu de egalat, iar în aproximativ 12 ore proiectul a strâns nici mai mult nici mai puțin de 1 milion de vizualizări pe YouTube. Înainte de lansarea oficială a single-ului, fanii au creat o piesă prototip, compusă din replicile lui Dorian din mai multe vloguri. Cheluţu este deja un personaj bine-cunoscut în mediul online, fiind unul dintre cei mai îndrăgiți și cunoscuți câini din România. Dorian Popa l-a adoptat în aproape doi ani, iar de atunci acesta este starul vlogurilor sale. Expresia “Înoată Cheluţu” a devenit virală pe internet în urmă unui vlog de-ale artistului. De atunci, Dorian Popa a lansat și o colecție de merch dedicată cățelului.

În prezent, „Înoată Cheluțu” a ajuns la 23,4 milioane de vizualizări pe YouTube și a devenit una dintre cele mai folosite melodii de pe Tik Tok. Povestea celor doi a continuat cu „Cheluțu cu brăduțu”, care a adunat în câteva ore peste 300.000 de vizualizări pe YouTube și peste 40.000 de aprecieri.

we ❤️ music
Solicitați informații despre onorariu și disponibilitatea artistului/trupei pentru data evenimentului dv.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
we ❤️ music
we ❤️ music
we ❤️ music

CONTACT