Povestea piesei este simplă ca și acțiune, însă extrem de puternică din punct de vedere emoțional. „Melodia `cântă` povestea unei femei care a ajuns în etapa finală a relației de iubire. Eroina a reușit să treacă peste etapa de negare, tristețe, furie, iar singurul lucru pe care-l mai are de trăit acum din punctul de vedere al fostei relații este nostalgia unei iubiri stinse și imaginea a ceea ce a fost cândva casă pentru amândoi – „Garsoniera din Obor”!”, povestește Tostogan’s.
„Garsoniera din Obor” nu este prima piesă pentru care colaborează Runa și Tostogan’s. Cei doi artiști au în portofoliu un număr importante de piese scris împreună, piese cântate atât de ei doi, cât și de alți artiști.
„Eu și Tostogan avem o chimie puternică în studiou, iar `Garsoniera din Obor` nu este prima noastră colaborare. Lucrăm des împreună, scriem piese pentru noi sau alți artiști, iar `Cântec pentru Tara` a fost prima noastră piesă. Pe undeva cred că avem firi destul de apropiate, iar asta ne ajută să avem o viziune comună asupra muzicii și mesajului din spatele ei. Tostogan e omul cu metaforele și mereu contribuie cu fel de fel de jocuri de cuvinte sau înțelesuri multiple în piesele sale.
În `Garsoniera din Obor` de departe imaginea mea preferată este cea a corbilor care se lovesc de geam, sună oarecum dubios, sunt conștientă, dar simbolizează destul de puternic ideea unei relații ajunsă la sfârșit, iar asta e tot una dintre metaforele găsite de el. A avut încă de la prima cântare un impact vizual extrem de puternic asupra mea.”, conchide Runa.